Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik vroeg me af of het antenne systeem bij DVB-T hetzelfde is als bij analoog. Ik bedoel daarmee, dat bij analoge televisie meerdere tv's kunnen worden aangesloten op één antenne. Is dat bij DVB-T ook zo? Of heb je één antenne bij één receiver?
Pat3068 Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Als je het hebt over de meegeleverde kleine (actieve) antenne is het antwoord nee. Als je het hebt over een doodgewone (passieve) hark die jij op het dak plaatst is het antwoord ja. In dat geval gewoon een cai 2 deler in de kabel plaatsen en je hebt 2 aansluitingen. Het feit dat het bij die kleine actieve antenne niet kan ontstaat doordat de antenne vanuit de dvb-t ontvanger gevoedt wordt. Als jij een cai 2 deler zou plaatsen komt je spanning daar niet doorheen.
Gorefest Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Nou de meeste ontvangers hebben een doorlus connector dus daar kun je gewoon nog een andere box op aansluiten. Bovendien laat volgensmij een gewone cai splitter die spanning gewoon door hoor dus geen probleem. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen