Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 @All, allereerst weet ik niet of dit de goede plaats is maar een echt forum kon ik er niet voor vinden. Ik heb hier een quattrovox huiscentrale en een siemens gigaset 4010 en een gigaset C200. Ik wil het spul zo programmeren dat je intern kunt bellen maar ik kan in de beschrijvingen niks vinden. Weet iemand hoe je dit moet doen of heeft iemand een site met uitleg??? Bij voorbaat dank. mvg Olav
marco24 Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 ik snap niet helemaal wat je bedoelt je sluit ze toch gewoon ieder op een apparte poort van de quatrofox aan en met de flashtoets kun je intern bellen
Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 @Marco24, je moet die handsets toch aan elkaar aanmelden of zoiets??? DUs elkaar iets duidelijk maken van ik ben intern1(c4010 bijvoorbeeld en de ander van ik ben intern2 c200 bijvoorbeeld. mvg Olav
Harry_Nak Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Aha, je wilt dus zonder tussenkomst van de quattrovox tussen de toestellen kunnen bellen? Met de Quattrovox kun je dat ook doen op zich, je kunt de beide telefoons een nummer van 1-9 geven meende ik. Pluk een roos, die is rood.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 @Harry_nak, die quatrovox zit er en die blijft er wat mij betreft tussen zitten. Dus gewoon intern bellen via de quatrovox. Maar dat moet met elkaar kunnen "praten" en dat weet ik niet hoe dat ingesteld moet. toestel - centrale - toestel en omgekeerd. Hoe programeer ik dat??? mvg Olav
Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Het aanmelden van de handset doe je op het basisstation van de gigaset. Daar maak je de diverse telefoons bekend en dan krijgen ze de interne namen, in volgorde van aanmelden. Althans, zo werkt het met diverse handsets van hetzelfde type. In het gebruiksaanwijzing van de gigaset staat trouwens een hoofdstuk 'Handsets aan- en afmelden', zowel automatisch als handmatig... en ook nog hoe je gigaset 1000 tot 4000 handmatig aan kan melden op het basisstation. De Voet
Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 @All, dank voor de snelle hulp. Na nog wat gelees in de gebruiksaanwijzing waar het overigens niet duidelijk in staat is het toch gelukt. Iedereen nogmaals dank. mvg Olav
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen