Gast Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 weet er iemand hoe je het lampje van de webcam uit kan zetten en toch de webcam kan laten opnemen?? het is een lochitech quickcam al een paar jaartjes oud!! ik heb namelijk een nieuwe oppas voor de kids even kijken hoe dat gaat!! hehehe
RS2000 Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Geen idee, maar je kan er toch ook gewoon een stukje ondoorzichtig tape of stickertje overheen plakken. Of met een kniptang 1 pootje doorknippen van dat lampje.
Ome Merde Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 ik heb namelijk een nieuwe oppas voor de kids even kijken hoe dat gaat!! wat een vertrouwen. sorry hoor, maar dit vind ik belachelijk. als je iemand niet vertrouwd (waar je ongetwijfeld je redenen voor hebt), laat je die toch niet op je kinderen (en inboedel) passen ??? merDe deze ruimte is te huur
Ðeninux Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 007 vincentsat, ik ben het helemaal met Ome Merde eens. Wat een onzin zeg. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Sjaak Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Citaat: als je iemand niet vertrouwd (waar je ongetwijfeld je redenen voor hebt) Misschien vertrouwd hij z'n vrouwtje niet en wil het hier liever niet uitspreken Sjaak
Gast Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Of misschien heeft hij American Pie deel 1 gezien Was er vrijdag nog op
Ome Merde Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 afplakken en klaar vanwege hoge off-topic gehalte gesloten merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten