Klokn Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 hallo, Ik als voetbalfanaat heb toch besloten om een abootje te nemen, nu is alleen mijn vraag is nu: hoe krijg ik v3.3 met firmware van dynamite 6.32 op de seca 2 kaart? mvg Klokn
jakob2002 Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 serv toets vu+duo2-vti6.0|vu+ultimo-openpli3.0dvb nexus-s(2.1)+skystar2+hdr4000 pckaart progdvb S2emu
Klokn Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2004 dat heb ik geprobeerd, maar werkt niet. mvg klokn
Gast Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Citaat: hoe krijg ik v3.3 met firmware van dynamite 6.32 op de seca 2 kaart? Wat voor firmware is dat? en van wie? Als het een FW is van Spirit of van mij is dat een oude versie, we zitten nu op de v3.7 of 3.7a. De Serv toets werkt niet in versie v3.3, in de huidige versies wel n.l. het omschakelen tussen Seca en Multicam oftewel Seca2 en de rest van de coderingen. In de oudere versie v3.3 kan je dit ook instellen via het plusmenu, kies de toetsen: +,menu,5,3 (Auto op Seca) (zet de decoder effe op standby om die instelling op te slaan in het geheugen. Grts, euromuis
Klokn Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2004 in de firmware versie staat alleen dat jij (euromuis) de fixes hebt gemaakt plus de vertalingen. Ik heb even gekeken wat je zei. Wanneer ik naar dat menu ga, kan ik "auto" alleen op "geen" zetten of op "pbm" Ik heb dan in het plus menu pbm op seca staan? Dit zou toch moeten werken. Toch blijft de ontvanger op irdeto staan ontvangen. Is het upgraden naar v3.7 een beter idee? mvg Klokn
Gast Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Klopt het is bij die FW SECA of GEEN, die tekst is inmiddels aangepast naar Seca en Multicam. Maar waarom zo moeilijk doen? Gewoon op GEEN laten staan dan werkt de zaak geheel automatisch. Zodra je naar Canal+ blauw of rood gaat (alleen in Seca2 te ontvangen) kijkt de FW naar de kaart. Je hebt nu ook waarschijnlijk keys in de EMU-Box staan op Irdeto Canal digital, de rest van de Canal+ kanalen gaan daarom naar Irdeto. (Die zou je ook kunnen wisssen) Dit kan je controleren als je op de A toets drukt: [1] Irdeto = Ca systeem: 1538 (irdeto), ECM PID 1281 [2] Seca2 = Ca systeem: 0256 (seca), ECM PID [color:"red"] *1601* [/color] en Prov. ID 0106 Waar de twee sterretjes bij staan is actief. Grts, euromuis
Klokn Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2004 ok dan, kijk dat wist ik dus niet. Dat is dus hardstikke handig dat c+ blauw e.d. op seca 2 blijven staan. Ik kan dus gewoon mn kaartje erin proppen en dan strakkies kijken maar. thnx voor je reactie euromuis. greetz Klokn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen