edbe Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 bestaan er ook satelliet bladen waar bijna alle tv kanalen erin staan (zoals vroeger met het blad FSW) o.a. Tv3 ZWE / ORF 1 & 2 / Reality Tv / ect. gr edbe 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Emboca Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 In het blad De Hopper Guide wat slechts 5x per jaar verschijnt staan volgens mij vrijwel alle kanalen
geinponem Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 ik denk dat er een programma gids bedoelt wordt.Het is natuurlijk ook wel zo dat de fsw uit de analoge tijd stamt toen er nog niet zoveel kanalen waren als nu.Ik heb denk dus ook dat er gezien het feit dat je als je de gegevens in dezelfde verhouding als toen wilt weergeven je zo ongeveer ter dikte van een telefoongids moet gaan denken en dit lijkt mij niet haalbaar. grtz
Gast Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Het duitse blag GONG heeft 37 zenders zeer uitgebreid. uiteraard wel duits
Rootical Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 klopt muis, ik was vanmiddag in Duitsland.. daar lagen wel meerdere best uitgebreide sat. tv gidsen.. wat wel jammer is dat ze niet alleen de films synchtoniseren maar ook de titels in de gids zelf. Als je duits niet best is dan wordt je er vaak niet wijs uit om welke films of series het gaat. Rootical
piotje Geplaatst: 12 oktober 2004 Geplaatst: 12 oktober 2004 probeer hier maar eens te zoeken http://satelliet.start.be/ en diseq 1.2 motor Devicename: spark7162 Enigma Version: 2012-03-17 Image Version: Aug 9 2012 16:13:43 Frontprozessor Version: V0 Webinterface Version: 1.7.1 Cisco 8485 pvr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen