Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Ik heb hier een 6310i die tijdens helemaal uitgevallen is en niet meer aan de praat te krijgen is.

Ik heb een andere batt geprobeerd maar dat maakt niet uit.

Als ik de telefoon op de adapter doe krijg ik ook niet de laad meter van de baat te zien.

Tel los gemaakt en schoon gemaakt maar niets kunnen vinden en mocht niet baten iemand misschien een idee?

Mvg

groeten,JBnl

Geplaatst:

Lijkt me een software fout.

Ik weet niet hoe oud het toestel is maar als die binnen 1 jaar betreft of iets erover heen kan je onder andere naar de winkel (nokia service punt) en zetten ze je gratis nieuwe software in het toestel.. Het is een veel voorkomend probleem bij nokia helaas.

Groetjes Ronald.

Geplaatst:

bij Nokia heb ik daar nooit van gehoord, wel van sony-ericcson daar vallen er veel fouten maar ik gebruik al jaren Nokia's en nooit geen problemen. Maar inderdaad als je een probleem ermee hebt ga gewoon naar de Nokia store, ook als je um al langer dan een jaar hebt. je hebt zoiezo 1 jaar garantie, en daarna kun je nog steeds naar hun winkel toe want een toestel moet minstens 2 a 3 jaar meegaan. Zorg er wel voor dat het toestel er nog goed uitziet ( geen krasjes enzo) en leg hun vriendelijk je probleem uit, je zal zien dat ze je helpen. Ik was er vorig jaar ook naartoe gegaan ondanks dat mijn toestel meer dan 1 jaar oud was en hij was gekocht in Azie, hielpen zij mij toch ( gratis).

Suc6

Geplaatst:

dit toestel is denk ik al 2 jaar oud en is van een tuinder dus dan weet je het wel hahaha ik heb hem ook al helemaal schoon gemaakt, maar ik zal eens kijken of ze bij de winkel iets kunnen doen.

groeten,JBnl

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen