sat_viewer Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Ik heb hier een netwerkje van 4 pc's, graag had ik geweten welk programma (liefst nederlandstalig) ik best kan gebruiken om intern email (met pop-up)naar elkaar te sturen. Van 1 pc maak ik dan een mailserver zodat berichten niet enkel on line kunnen ontvangen worden. grts Sat_viewer
Ome Merde Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 interchange kan dat prima .... merDe deze ruimte is te huur
sat_viewer Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2004 tnx for the reply ome merde, zal eens op zoek gaan en uittesten mvg sat_viewer
Ome Merde Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 start hier merDe deze ruimte is te huur
Moderator Matchless Geplaatst: 11 oktober 2004 Moderator Geplaatst: 11 oktober 2004 ik gebruik altijd net hail..is ook een vrij simpel progje.daarmee kan je ook over WiFi zenden. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen