Gast Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Ik heb problemen met met nieuwe skystar1+ci. ik kan bijna geen zenders vinden terwijl mijn schotel wel goed uitgericht staat (astra19.2) als ik een zender aanklik krijg ik een foutmelding verkeerde systeeminstellingen. wie heeft dit ook gehad of wie weet wat ik fout doe?
Xof Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Beetje meer info mag wel, wat voor programma gebruik je? Wat heb je allemaal gedaan? Tis een beetje kort omschreven met hij doet het niet. Kathrein UFS-910 + T-Rex Super Module 4.6 Sky Plus Digibox Technotrend S2-3650 HDTV-S2 USB Visiosat G4 + 4x Alps Quad LNB - Hotbird 13.0, Astra 19.2, Astra 23.5, Astra 28.5
Gast Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 Ik gebruik het programmá dat er bij geleverd wordt, veel ervaring met andere programma's heb ik niet.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 Ik heb voordat ik deze kaart had een nova met een canal+ kaart en die werkte pefect. Ik heb mijn schotelinstellingen niet gewijzigt en gewoon de nieuwe kaart erin gedaan en de drivers geinstalleerd. De signaalmeter geeft wel bereik aan maar hij vind zeer weinig zender en zodra ik een zender wil bekijken krijg ik de foutmelding, kanaal kan niet worden weergegeven, verkeerde systeeminstellingen.
Marinus van de Bor Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 Hoi, Kijk even naar je LNB instellingen in het configuratie menu. Groeten, Marinus. Xtreme Hornet / Manhattan Plaza ST 550 / Technomate 5500 DAPCI (36 volt positioner en elevatie sturing doormiddel van diseqc 1.2) SMR 1224 EL met Channelmaster 1,20
Gast Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 Had ik al gedaan, maar wat ik ook probeer, ik krijg het ding niet aan het werken. Ik heb ook al een andere lnb geprobeerd, maar ook dat werkt niet
Gast Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 Dag amigo zo te zien weinig collega's die hebben de kaart in bezet ik vind skystar2 top maar skystar1 is de toekomst weinig gesproken over de kaart in dit forum omdat in de eerst phase nog zit dus u moet zelf stoien de spesialisten zijn beizig voor de nieuwe software .onder origineel software werkt perfect bij mij maar mijn matrix relaoded wordt niet herkent onder prog dvb werkt ook perfekt met nieuwe ss2emu 1.08 hier allen moet de kaart kiezen als vision .altdvb verget het maar dus het wordt kwetie wachten !
Gast Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 Als die nova goed werkte waarom heb je hem dan weg gedaan? Ik heb juist de skystar 1-ci ingeruild voor een nova ci. Zoals jij al hebt ondervonden werkt de bijgeleverde software niet. Kanalen inlezen werkt bijna nooit, en als het eindelijk is gelukt krijg je die irrtante melding als je een kanaal wilt zien. De nieuwste twinhan software (het is een twinhan kaart, niet een technisat) werkt beter, kanalen inlezen gaat nog steeds slecht, maar je krijgt alleen die irritante melding als je een kanaal kiest die gecodeert is. DVBDream werkt veel beter met deze kaart, ik raad dan ook aan deze software te gebruiken. Ik heb hem weggedaan vanwege de ongevoelige tuner, het beeld valt tenmintse één keer per 5 minuten weg. De skystar 1 ci is voorlopig een afrader.
Gast Geplaatst: 28 november 2004 Geplaatst: 28 november 2004 Bedankt voor je reactie, ik dacht al ben ik de enige met dit probleem? Ik heb mijn nova nog steeds in gebruik, heb aleen het probleem dat hij af en toe vast loopt en als ik het programma opstart ik een een paar keer na een ander kanaal moet gaan om uiteindelijk beeld te krijgen. ik gebruik de laatste nieuwe orginele technotrend software. Ik heb inmiddels de ss1 teruggestuurd en heb daarvoor de ss2+remote besteld,kga hier binnenkort mee expirimenteren. Als je mij misschien een beetje op weg kunt helpen mtt het ontvangen van de nederlandse kanalen e.d middels een pm, stel ik dit zeer op prijs. Alvast bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen