Gast Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Ik heb hier een nova usb ontvangertje. Ik bezit progDVB 41.402. Dit werkt goed. Nu wil ik Yankse instaleeren maar weet niet hoe dat moet. En dan weet ik ook niet of ik er dan al ben of dat ik nog meer moet doen? Ik weet wel dat de nova zich net als de sky star gedraagd. Wie geef mij een duwtje in de goede richting. Of een pm waar ik het kan lezen natuurlijk.
Albert_H Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Hallo Reptor. Als je Yankse met de bijbehorende files gedownload heb zet de deze gewoon in de root van progDVB, dus de dir waar ook progDVB.exe instaat. Als je het programma dan start vind je onder "Plugins" "Yankse" en kun je daar b.v. de monitor laten zien, die je aangeeft wat er op dat moment gebeurd Indien nodig kan ik je nog wat meer info sturen per email, kijk voor het adres even in je PM. Succes Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Zo moet ik er wel uit komen dat het zo eenvoudig is wist ik niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen