Ga naar inhoud


tikje offtopic: Zoek muurbeugel pijp 22mm


Gast

Aanbevolen berichten

Hi all,

 

Ik besef me dat dit niet helemaal te maken heeft met de hobby maar wil naast mijn schotel ook nog een leuke windmeter ophangen (weet ik wanneer die van het dak af gaat waaien :-) ). Nu heb ik hiervoor een 22 mm pijpje voor gehaald (cv pijp) want perfect hiervoor is.

 

Nu wil ik deze aan de muur bevestigen en wilde dit doen en heb dit ook geprobeerd met Flamco muurbeugels. Dit werkt op zekere hoogte maar er zit nog steeds VEELS te veel speling in en ik vertrouw het gewoon niet. Nu kan ik me herinneren dat er voor dikkere pijpen van die volledige beugels zijn waar die echt GOED klem in zit. Weet iemand misschien of er ook zoiets is voor 22mm beugels? als ie naar beneden zou vallen zou het een projectiel van een kilo worden waar je niet goed van wordt :-)

 

iemand suggesties wat ik hiervoor kan gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


sja alleen de rubberinleg is bij mij dan fout gegaan ben ik bang..Zo'n beugeltje zit eigenlijk niet echt vast..hij drukt een palletje tegen het pijpje waardoor die klempt..bij het IETS tever aandraaien gaat ie krom en zit ie los.

 

Na een kwartiertje gemonteerd te hebben (en ging dus beetje heen en weer) kon ik de pijp gewoon heen en weer draaien wat me niet helemaal de bedoeling leek.

 

Ik heb gezocht en als het goed is zijn er net voor dikke pijpen van die beugels die je links en rechts vastzet met in het midden mogelijkheid om pijp in te laten lopen..

 

4 gaatjes ipv maar och

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...