Gast Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 hoi, heb hier een manhattan skyline 3000... ik ben op vakantie geweest en heb hem toen uit het sopcontact gehaald (hij werkte toen nog wel). Nu kom ik eergisteren terug en sluit alles netjes aan... maar... alleen het lampje van de stanby gaat branden... voor de rest doet hij niks... als ik met de afstands bediening wil zappen... die ik wel een lampje knipperen dat hij verbinding maakt met mijn reciever maar gaat niet aan... (dus alleen het standbylampje blijft aan) geen nummer ofzo... weet iemand toevallig wat hier het probleem van zou kunnen zijn...? en eventuele oplossingen zijn altijd welkom... alvast mijn dank Gr. Prada
Jan Ambers Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 Trek eens het stopkontakt uit voor een langere tijd vb een dag! Dit om zeker te zijn dat alle C's ontladen zijn en geen garbish in de µProc meer zit opgeslagen of zijn ram... Probeer opnieuw met schakelaar uit, steek stopk in schakel aan en probeer dan met de AB toestel aan te zetten... Blijft het in standby dan zal je het schema moeten raadplegen... hoe wordt die standby gerealiseerd? via een geschakelde spanning? Via een poort van de µProc die hem in slaaptoestand zet? enz...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen