Poetsdoekje Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Plotseling kwam er een foutmelding: ***STOP : 0x0000007F (0x00000000,0x00000000, 0x00000000, 0x00000000) UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP. Wie kan mij over deze foutmelding meer vertellen? Zoals boven al vermeld is het OS Windows 2000 Profesional. deze foutmelding kwam na een z.g. bootdiskfaillure en telkens met 2 zachte korte piepjes uit de systeenluidspreker groetsie van Poetsie P.S. Met het schaamrood op de kaken heb ik zelf de oplossing gevonden, tenminste dat denk ik Probleemoplossings link En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2004 @ Edd ik vermoed, maar dat kan ik morgen pas uit testen met een ander geheugenbankje, dat het aan het geheugen ligt, ik heb het Duitstalige programma Dr Hardware 2004 (shareware)uitgeprobeerd, en bij het scannen van het geheugen doet dit programma erg moeilijk, en eigenlijk kan dat programma geen (goedwerkend) SDRam vinden groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Edd Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Oogt zeer waarschijnlijk ja, we zien je resultaat hier wel terug.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen