Ga naar inhoud

problemen monoblock...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bedankt Ik heb DVBviewer weer geinstalleerd (beperkte versie)met de bijbehorende setup4pc. Ik vraag me wel af welk programma de beste is (monoblok astra/hotbird incombinatie met skystart 2. Graag advies of link naar juiste forum

Geplaatst:

kijk op dvbdream voor de laatste versie en ander versie 0.7.9. instelling monoblock hotbird opt a pos a astra opt a pos b.

werkte voor mij ook dus voor jou ook.

ps weet je toevalling hoe ik de diseq stroom kan doormeten, schotel draait niet meer na commando???!!!

skystar

Geplaatst:

Ik zou je graag willen helpen, echter ik start pas met deze hobby. Misschien kan iemand anders advies geven

Geplaatst:

@Mike48

Wat ik helemaal NIET netjes vind is dat je zomaar het topic van de starter (Basskie) hebt INGEPIKT!

Wat heeft Basskie nu nog aan ZIJN probleem? De discussie loopt uitlsuitend verder tussen jij en Skystar om jouw probleem op te lossen...

Heb je ook een probleem, OPEN DAN IN HET VERVOLG EEN NIEUWE THREAD AUB en laat de onderwerpen van anderen met rust.

Met dank.

En hierbij herneem ik dus de vraag van topic starter Basskie:

[color:"red"]Hallo,

Sinds een aantal tips vorige week heb ik een monoblock gekocht en gemonteerd.Tot zover alles ok.....

Echter..met de linker LNB in de houder (vanachter de schotel,kijkend naar de frontzijde van de LNB)heb ik bij een instelling van DisecqA beeld op de astra sat en niet op de hotbird.Zet ik de disecq op B (wat mijn zoektocht heeft opgeleverd en dus zou moeten)heb ik geen beeld op astra en geen beeld op hotbird.Zet ik de rechter LNB in de houder heb ik nergens beeld!!!????@@#@!@?

Kortom ik snap er niks van ...wie weet wat te doen,om op beide sats beeld te krijgen?

Alvast bedankt voor evt tips.

Basskie [/color]

Gerdy

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen