Ron Geplaatst: 20 februari 2002 Geplaatst: 20 februari 2002 Misschien hadden jullie het al gemerkt, maar vandaag hadden we een klein probleempje op de server. De mensen die ons daar meteen over gemaild hebben wil ik bij deze even bedanken voor hun oplettendheid. Mede dankzij deze mensen konden we het probleem snel oplossen. De "Actieve onderwerpen van vandaag" zijn door het onderhoud wel verdwenen. De onderwerpen staan er nog maar komen alleen niet meer in de lijst van actieve onderwerpen voor.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 20 februari 2002 Geplaatst: 20 februari 2002 Probleempje? Moet je eens bij Togooz kijken<p>This is the Plesk Server Administrator™ default page. If you see this page it means:<p>1) hosting for this domain is not configured or 2) there's no such domain registered in Plesk.<p>For more information please contact webmaster@protagonist.nl
Gast Geplaatst: 20 februari 2002 Geplaatst: 20 februari 2002 ik heb ook al gemerkt dat sinds ik rechtstreeks op de board pagina kom ik dikwijls een pagina uit de cache krijg ipv de recente. Ik moet telkens manueel refresh doen. Toen ik eerst op de nieuws pagina kwam was dit niet het geval.<p>Enig idee waarom ?<p>CU Red
Ron Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Geplaatst: 20 februari 2002 Dit lijkt me eerder een typisch geval van "Freek" <p>Groetuh,<p>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 20 februari 2002 Geplaatst: 20 februari 2002 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door Toxic[Q]: <strong>Dit lijkt me eerder een typisch geval van "Freek" <p>Groetuh,<p>Toxic[Q]</strong><hr></blockquote><p>Valt geloof ik wel mee. Hij is er al weer.
Aanbevolen berichten