Gast Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 met de decoder van mijn zwager werkt de 2e scart aansluiting perfect maar de eerste die dus eigenlijk naar de tv moet gaan heeft hij groen beeld ik snap hier niks van ik heb al in het menu rgb en composiet geschakelt maar niks helpt maar als ik de scart dan (die eigenlijk naar de video moet heb ik perfect beeld) hoe kan dit ? ps ik heb al vershcillende tv`s geprobeert maar bij de meeste werkt het wel gewoon maar bij deze finlux niet.
chevrolet Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 Waarschijnlijk kan je die Finlux-scart aansluiting ook via het menu van je TV instellen, RGB,Composiet etc. suc6 V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 dat heb ik ook al geprobeerd maar ik kan bv pal 3.14 en pal 4.14 en secam en nog een paar maar die weet ik niet meer maar in ieder geval geen rgb of composiet dat vind ik dus ook zo vreemd dat hij die niet kent.
chevrolet Geplaatst: 12 oktober 2004 Geplaatst: 12 oktober 2004 Dit menu bedoel ik ook niet want dat is gewoon van je beeld instelling. Ik heb het echt over de instelling van je scart. Bij mijn tv (Medion) zit die scart instelling onder: Menu-afstemmen-externe apparatuur ....(en daar vind je de apparatuur die je zelf moet instellen als je een extern apparaat aansluit, bijv, vcr,dvd etc. Als je dan bijv. je dvd insteld dan geeft de tv zelf aan in welke scartaansluiting je de scartkabel moet doen.)...satelliet-onvanger-wijzigen instellingen- en daar kan je ook opgeven RGB,C0mposiet etc. etc. Ik ken Finlux niet maar tegenwoordig lijken dit soort tv's allemaal op elkaar en mogelijk werkt die afstandbediening net zo??? suc6 V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen