Ga naar inhoud


[Nokia 9500] nokia 9500 geen ontvangst meer naar noonemanit software


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik had hier een nokia 9500 met het software van de dvb 2000.

orginele cam en een gold card.

de tunner werkte voorde rest pefect.

 

maar nu ik heb het software van noonemanit 1.1 van de site van drhans af

er op gezet en de setting lijst van de zeuger site af.

en de cam omgebouwt naar de allsus 4.1 (ook uitgeprobeert op een andere nokia werkt goed )

een een funcard van boris er in gedaan.

 

maar nu ik he boven een humax 5100 als ik hem daar op door lus dan heb ik beeld en als ik de nokia nu beneden de nokia aansluit gewoon rechtstreeks op de lnb dan doet hij het niet.

 

hoe zal dit kommen ik heb wel beeld met een andere nokia tunner en volgens mij is het ontvangst ook goed voor de rest.

 

ik heb een schotel 80com dubbele lnb waar van de twin lnb op de astra gericht is de schotel staan naar de hotburt gericht.

 

ik hoop dat het wel te verhelpen is groeten arno

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je je diseqc-adresering wel goed staan. Je zegt dat je met een dubbele lnb werkt, misschien dat je settings op de verkeerde diseqc-poort staat.

 

groet,

merde

Link naar reactie
Delen op andere sites

de twin lnb gaat 1 aansluiting naar de echostar (die staat normaal beneden) en een aansluiting gaat naar de swicht voor de humax deze lnb is gericht naar de astra en ik heb er nog een lnb aangesloten die is met enkele aansluiting die gaat ook naar de switcht en de scits aansluiting gaat naar de humax boven.

dus beneden aansluiting is als het waare een aansluiting rechtstreeks naar de lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die diseqc die gebruikt de humax allen en als ik dus dan de humax op een nederlandse kanaal zet dan heeft de nokia beeld.

 

maar beneden word hij rechtstreeks op de lnb aangesloten dus heb je volgen mij geen diseqs instelling nodig.

 

bdenk ik hoor ik zal zo nog even er na kijken,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...