Gast Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 Wie kan mij voor mij de hoek en inclinatie vqn de Wavzfrontier verstrekken uitgaande van een bereik tussen 28 oost en 1 west. Lokatie is Menigoute, 30 km onder Poitier. Ik weet dat er een hele mooie tabel voor is maar daar kom ik niet uit. Ik ben dewe Wavefrontier nu voor ,ijn ouders in Frankrijk aan het installeren. Heb zelf al mijn eigen in Nederland geinstalleerd en dat ging perfect nadat Holles zo vriendelijk was de gegevens in de tabel in te voeren. Maar ik kan niet werken met die tabel. (ik weet het schijnt eenvoudig te zijn0 Dus wie o wie kan mij even helpen door de berekening uit te voeren? Holles, misschien weer? Al bij voorbaar heel veel dank.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2004 Geplaatst: 12 oktober 2004 als ik zou weten hoe die tabel er uit ziet, bijvoorbeeld als bijlage bij voegen hierzo. dan wil ik wel even nadenken en uitleg geven. het belangrijkste vindt ik dat je zelf het kunt begrijpen en zelf kan invoeren waar ook ter aarde
holles Geplaatst: 12 oktober 2004 Geplaatst: 12 oktober 2004 Dit soort vragen aub via PM. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen