Gast Geplaatst: 12 oktober 2004 Geplaatst: 12 oktober 2004 Ik ben enigzins teleurgesteld in de multiprogrammer ,hij maakt :'MULTI"naar mijn idee niet helemaal waar . hij lijkt niet gechikt voor het beschrijven van een dragonloader kaart . althans ik ben al ruim anderhalve week aan het proberen om een loader krt te laden ,zodanig dat deze ook de cam kan laden . hoewel de predeter wel aanwezig lijkt te zijn op de loadercard ,krijg ik van mijn ontvanger telkens de mededeling :card dus not coatain a valid image,please select me when card is ready. talloze pogingen ook met een nieuwe loadercard resulteerde in de zelfde medeling. de procedure die ik gebruikte is exact beschr. op de site van ***geen-reclame*** ,waar de dr.c.card en progr. ook vandaan komt . met de multiprgr. heb ik tot nu toe fun 6 geschreven voor mijn matrix.r. wat hij prima doet . met de aan vulling fun 7 heb ik geprobeerd de loader card als fun 7 te schrijven ,het splitsen van de pred, met xv132 twee ee pr. ext. lukte prima het laden van de 2 ext eepr. met de multipr. niet om dat hij geen twee ext. ee tegelijk lijkt te kunnen schrijven . ook de repairloader krt. optie geeft niet het gewenste resultaat . ik heb veel boards afgezocht maar kom niet verder . voordat ik de dr.cam kocht vroeg ik aan cardwr. of ik met de mult pr.(nog lang geen jaar oud) de loadercrd kon beschreven , geen probleem ,wel dus . op de sites heb ik wel gezien dat ik niet de enige ben . ik kom er niet uit wie helpt ? debas leiderdorp card kon beschrijven , was geen probleem
Ðeninux Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Toen de Multi programmer op de markt kwam bestond de Dragonc nog niet. Kijk eens van de bekende website: Ondersteund de volgende kaarten : * Funcard 2, AT90S8515 + 24C64 * Funcard 3, Prussian, AT90S8515 + 24C128 * Funcard 4, Prussian 2, AT90S8515 + 24C256 * Funcard 5, Prussian 3, AT90S8515 + 24C512 * Funcard 6, Prussian 4, AT90S8515 + 24C1024 * Funcard, ATmega8515 + 24C64 * Funcard, ATmega161 + 24C64 * Funcard, ATmega163 + 24C256 * Jupiter1, AT90S2323 + 24C16 * Jupiter1, AT90S2343 + 24C16 * Jupiter2, AT90S8535 + 24C64 * Goldcard, PIC16X84(A) + 24C16 * Bluecard, PIC16F84 + 24C16 * Canary card, PIC16F628 + 24C16 * Emerald card, PIC16F628 + 24C64 * SilverCard 2, PIC16F876/877 + 24C64 * GreenCard, Silvercard 3 PIC16F876/877 + 24C128 * GreenCard 2, Silvercard 4 PIC16F876/877 + 24C256 Toekomstig te ondersteunen kaarten: * SuperPIC Zen card, PIC18F452 + 24C256 * ATmega cards (eg ATmega128) DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Moet toch even aanvullen, Ik heb een multiprog rs232 (is die van jou ook rs232 of usb) en ben erg tevreden.. natuurlijk moest er voor de nieuwere kaarten (dus met extreem groot geheugen) een nieuwe oplossing gevonden worden. 1) de uitbreiding van een nieuwe chip plaatsen in je multiprog 2) de vernieuwde software gebruiken groot voordeel is die phoenix modus via rs232 groot voordeel is stroom via de com en ps poost groot voordeel het sofware proggie schakelt voor jou alle modi automatisch nogmaals, de dragoncam met zijn loaderkaart door de bussines mensen die deze op de markt hebben gegooid is in die zin beperkt, daar ze niet graag zien dat je een fun7 koopt ipv de loaderkaart, dus het proggen van die loader en firmware is nooit bedoeld om op een fun te geraken.. het kan wel maar dat is dan zonder support van die heren verkopers, dus ook veel zelf experimenteren om een werkende oplossing te vinden. kritiek op de multiprog mag maar is in verband met de dragon cam en kaart niet echt op zijn plaats... plaats die kritiek maar op de support fori van de verkopers. cheers Vienna Ultravox
Gast Geplaatst: 29 oktober 2004 Geplaatst: 29 oktober 2004 Met een MasteraIII waarmee ik altijd alles van gold tot titanium probleemloos geprogged heb, is het ook niet eenvoudig om mbv. dragonload de fun7 loadercard te beschrijven. Gemiddeld nokt hij er een keer of 5 mee voordat het eindelijk lukt. Tijdens het schrijven gaat het ledje dan uit, en soms gaat ie daarna toch weer verder. Dat heb ik nog nooit eerder gezien, en heeft misschien wel te maken met de speciale manier van beschrijven door het dragonloadprogramma (als je ziet wat je allemaal moet doen als je hem als fun7 progt). Ik overwoog al half om toch eens een nieuwe progger te kopen, maar begrijp nu dat het in dragonload zit, en niet in de programmer! Gelukkig maar, kan ie nog een tijdje mee!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen