Gast Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 hallo satters ik heb een probleempje met mijn afstand bediening ik heb deze perongeluk in nomannit veranderd naar unit 1 tewijl hij op 0 stond geloof ik. nu kan ik mijn decoder wel aanzz met mijn remote maar de rest niet meer kan iemand helpen?? grtzz bikertje
Moderator Matchless Geplaatst: 1 mei 2002 Moderator Geplaatst: 1 mei 2002 spanning uitzetten van de box,drie knoppen inhouden en spanning weer op de box.de box is dan gereset en je moet je settings er weer nieuw inzetten(had hetzelfde probleem). groeten van een andere biker.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
trust Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 Matchless , je zegt : "je moet je settings er weer nieuw inzetten" bedoel je de kanalen settingslijst ? Dat is hier nog nooit gebeurt bij deze reset . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 is dan de bedoeling om de settinglijst zenderlijst er opnieuw in te zz of hele software?
Gast Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 is dan de bedoeling om de settinglijst zenderlijst er opnieuw in te zz of hele software?
Gast Geplaatst: 1 mei 2002 Geplaatst: 1 mei 2002 oke is gelukt de bedoeling is inderdaad dat ik nu de nieuwe zenderlijst erin moet zz en mijn probleem van geen geluid is nu gelijk ook opgelost . thx satters grtzz biker
Aanbevolen berichten