thur Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 Heeft iemand een idee wat nou eigenlijk een van de betere ontvangers is voor de ontvangst van zwakke dvd-t signalen?
aukemuis Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Ik heb het idee dat die topfield iets beter ontvangt als de Lemon 030-t, die wij hier gebruiken voor de ontvangst van de Belgische DVB-T signalen.
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 onze ervaring is dat force en topfield zeer gevoelig zijn smartbox normale gevoeligheid lemon en digenius middelmatig de meeste boxen zijn getest geweest in het labo van belgische tv zender
JBnl Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 @satje welke box van digenius heb je getest ? groeten,JBnl
Gast Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 Digenius Combo box ( 6 serie ) en DVB-t box van 2 de serie , beide hebben dezelde gevoeligheid
JBnl Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 aha dat is die nieuwe box van digenius in samen werking met grobi toch ? En hoe werkt in algemeen deze box ? Ik heb hier nu namelijk ook een box van digenius staan en ben er zeer over te spreken dus vandaar dat zo'n combi mijn helemaal aantrekt. Hoe zit het met de lijsten van sat en ter? Staan gewoon in 1 lijst ? en kun je een ci gebruiken voor sat en dan tegelijk een ci voor ter erbij ? Misschien een hoop vragen maar hoop dat je hier antwoord op kunt geven. groeten,JBnl
Gast Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 de dvb-t en dvb-s zenders staan in een lijst en ook de beeldkwaliteit is uitstekend dankzij de yuv ( component ) uit .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen