Ga naar inhoud


[Nokia] 5 in 1 systeem werkt niet, wat vergeet ik te doen?


Gast

Aanbevolen berichten

Even samenvatten: Ik heb een nokia MM 9500, met daarin een CAM voor 5 in 1: Allcam V 4.1

 

Verder een funcard ATmel 90S8515 et eeprom 24C64 (purple-galaxy)

 

Ik ben hier voor het EERST mee bezig!

Ik heb (via Chip-cat) de Satkoos files gedownload zoals dat door Duwgati wordt beschreven.. De eerste keer kreeg ik beeld op de irdeto-zenders(met DVB 1816) , daarna niets meer ongeacht welke DVB software ik erin zet! Ik heb Sandra 1820 geprobeerd, DVB2000 Beta 6, een met No0nemanit etc.

 

De settings lijst is van mij zelf maar er wel opgezet met DVB edit 5.0

 

Wat doe ik fout? Ongetwijfeld zie ik iets vreselijk belangrijks over het hoofd

 

Ik zou toch met name viaccess, seca zenders etc. moeten kunnen ontvangen? Alles wat bij 5 in 1 hoort dus.

 

Dank voor een antwoord, en ja, ik ben er voor het eerst mee bezig!

 

JC

Link naar reactie
Delen op andere sites


zet er eens nieuwe settings in (satlook) die zouden zonder meer moeten werken met de Amon Allsas-cam. Als je cam-info opvraagt in je dvb2000 menu, wat staat er dan ?

Doet BVN het wel ?

 

hulde,

merde

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUCCES!!

 

Nu doet ie het opeens WEL terwijl ik alleen maar de ontvanger een tijdje uit had gezet.

 

zou een en ander te WARM worden of zo????

 

RTL 4 doet nog WEL raar trouwens!

 

Afin, ik ga verder experimenteren. We gaan vooruit en da's altijd mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk was het de reset die ervoor zorgde dat ie het nu wel weer doet. Laat hem anders een tijdje aan staan om te zien of de warmte ervoor zorgt dat die uitvalt. Staat de doos wel vrij, dat er wat ventilatie is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik kon de CAM nog iets verder in het apparaat duwen. Nu gaat het een stuk beter!!

 

M'n software versie was ook te oud. Ik ben er nog een paar aan het uitproberen want niet alle software is even geweldig, sommige vertragen alles of doen het apparaat soms uitvallen (vooral Beta 6 en dergelijke edities met veel grafische toestanden.

 

Jammer wel dat ik geen enkel spaans pakket zie!

Dat ligt aan Satkoos neem ik aan , ik ga er ook maar mee experimenteren.

 

JC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...