Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Ik heb van divx naar vcd omgezet. Dit duurt 18 uur en hij bijna klaar. Mijn processor is 1000 mhz Mag dit zo lang duren of is er iets niet gegaan?
Frans B Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Dat is normaal. Als je een P4 3.2 MHz zou hebben zou het een heel stuk sneller gaan. System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Er is in ieder geval iets mis gegaan want ik had geen geluid, en er zat achteraan 2 uur lang een stilstaand beeld. Het uiteindelijke bestand was 1,5 gb. Nog maar wat proberen.
pretpat Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 dit probleem het ik ook met een xvid avi. weet iemand een oplossing? Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
jacobus Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Mogelijk ligt het aan de codecs op je pc. Zorgen voor de goede codecs op je pc kan helpen. En niet teveel codecs, dus alleen die installeren die je ook nodig hebt. Ik heb n keer n probleem geahd met n filmpje dat ontzettende trilde. Alle codecs van mn pc verwijderd, en alleen de codecs die ik nodig had erop gezet. Dit kun je controleren met Gspot. Daarna geen problleem meer gehad.
pretpat Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 mijn codecs zijn goed volgens mij. in winamp en media player doet ie het prima. alleen herkent TMPGenc het geluid niet. Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
Tonskidutch Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 ik heb helaas de express versie ook gekocht en balen... want de dvd author van dezelfde software fabrikant is uhg malen sneller en voldoende voor je films.. wat express nu precies doet beeld per beeld is me nog niet helemaal duidelijk voor mij, maar ik vind het een flop. cheers True North Rebekka Bakken
marco24 Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 dvd author maakt alleen van je mpeg vob files met menu's ect. en kan deze op dvd branden maar encoden doet ie niet het geluid moet je even uit je xvid film halen met virtual dub (gratis proggie) je opent de film in vitual dub , en kiest save wave nu ga je naar tmpgenc en kies bij audio source de wave die je net opgeslagen hebt als het nog niet synchroon loopt moet je in virtual dub kiezen voor full processing mode succes ik gebruik tmpgenc erg veel , het is naar mijn mening een van 's werelds beste encoders
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Welke versie gebruik je dan? Ik heb 2.5 en 3.0 xpress.
marco24 Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 deze versie gebruik ik: tmpgenc xpress 3.0.4.24 en het loopt hier super stabiel
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Ik begin het nu een beetje door te krijgen. Ik heb wat geoefend met kleinere bestanden, en het gaat stukken beter. Ik had daarbij ook een ander probleem nl. een virus. Deze hield mijn processor aan de gang waardoor het hele systeem traag werd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen