Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Hallo, Ik heb een computer onder handen gekregen die opnieuw geinstalleerd moest worden. Ik heb windows xp geinstalleerd en voor zo ver ik ze kon vinden de benodigde drivers. Nu blijven er nog 2 onbekende apparaten over in me apparaat beheer lijst. hoe kan ik er het beste achter komen om welke apparaten dit gaat? Het betreft een Hp pavilion a646. Moederbord: MSI MS-6382.
joop_56 Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 hoi even kijken hoeveel hardware er in gestooken zit of kijken bij fabrikant naar moederbord drivers ,en je kunt onder hardware kijken wat je nog mist sond.vga,netwerk , modem ed joop HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Hoi Joop, het enige wat er ingestoken zit is een grafische kaart, maar daar heb ik de benodigde driver al voor geinstalleerd, het gaat dus meer om hardware onboard, (zeg je dat zo) er zit namelijk ook een onboard geluidskaart in, die heb ik al wel draaiende. Maar wat kan het nou nog meer zijn?......
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Ik zou zeggen ga naar HP haal alle drivers op en je weet het. Groetjes
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Dat is mooi gezegd.... op de HP site is er niks voor te vinden....
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Vink aan software en drivers en vul je type in en klik daarna op W XP http://welcome.hp.com/country/nl/nl/support.html Groetjes
joop_56 Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 hoi is bij hp bekend onder pavilion a646 bij drivers en downloads HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Maar hoe weet ik nou welke hardware er nog niet werkt?
joop_56 Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 hoi even kijken wat voor hardware allemaal aan board is op je moederbord en wat je mist wat nog niet geinstaleerd is HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Bij jou werkt de geluidskaart en de videokaart maar dat kunnen de drivers zijn die gewoon in Windhoos zitten. je kunt ze allemaal downloaden en installeren dan ga ik er vanuit dat dat de beste drivers zijn en als je modum en of netwerkkaart nu werkt of TV tool dan zijn die het niet. Maar ik zou ze allemaal installeren en daarna even op een cd branden dan heb je ze voor de volgende keer bij de hand. Groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen