Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe irdeto kaart gekregen van c+, en probeer deze aan de gang te krijgen maar het blijft hier erg zwart.

Ik heb geprobeerd:

tetracrypt irdeto2 nl

pentacrypt 1.11 bulmix irdeto2 nl

en in xcam

xcrypt 1.85p

Geen van deze cams/software lukt het om de kaart te activeren, ik gebruik een topfield5000ci.

Weet iemand de juiste software voor xcam of magic/mr om de klus te klaren, het liefst spreken uit eigen ervaring.

Geplaatst:

Ik ben onlangs een paar dagen bezig geweest met hetzelfde probleem. Bijna alle cam's ondersteunen Irdeto2 als je het geloven mag, maar bijna niets werkt. Zelfs een reeds geactiveerde C+ kaart wil soms niet werken.

Er zijn een paar dingen waarvan ik inmiddels heb uitgetest dat het werkt in een Topfield en een Technisat:

Een originele Canaal Digtaal cam +/- 92,50 euro, een originele Irdeto cam +/- 109,00 euro, en de oplossing waarmee ik nu werk een Matrix reloaded met firmware 1.130 erop. De laatste is wel wat minder omdat het wel erg lang duurt bij booten van de ontvanger voordat er beeld komt. Het werkt bij mij op een Galaxis DVB-s card en met een Topfield 5000 PVR. Wel met een inmiddels geactiveerde kaart, ik weet niet of het activeren ook lukt op de MR.

Als je over een Cas Interface2 beschikt dan kun je je cam eenvoudig wijzigen in een MR.

Ik beschik ook oven een XCam maar heb die nooit met Irdeto2 aaan de gang gekregen. Dit heb ik met verschillende software versies uitgeprobeerd.

Veel succes!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen