Beros Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Hasjo, De internetverbinding kan bij mijn buurvrouw niet tot stand komen door dat: Geblokkeerd door de externe computer Ongeldige Beller-ID Alleen toegestaan op bepaalde uren. Dit alles onder XP, wie is bekend met deze melding? Snap er niets van!1 Ook een nieuw aangemaakte account wil niet werken?? Alvast dank Grtz, Adje aka Beros
Ome Merde Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Ook een nieuw aangemaakte account wil niet werken?? bij dezelfde provider met dezelfde username en password ? probeer eens een nieuw (gratis) account van bijv. 12move, al was het alleen maar om te testen. het lijkt me erop dat je buurvrouw is geblokkeerd door haar provider. merDe deze ruimte is te huur
Beros Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2004 Hasjo, Dank voor de reaktie maar reeds geprobeerd! Ook een andere provider werkt niet, zou het kunnen dat haar telefoonmaatschappij de boel blokkeert? Grtz, Adje aka Beros
Ome Merde Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 wellicht een 06-blokkade, echter ik snap niet dat ze dan wel op gezette tijden kan inbellen. informeer es bij KPN, die regelen dat ... merDe deze ruimte is te huur
Beros Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2004 Hasjo, Nee dat is het ook niet de computer staat nu bij mij thuis met hier exact hetzelfde probleem! Fout 775 is wat er wordt vermeld. Via de lan in mijn netwerk hioero geen probleem, alleen via een 56K modem het probleem aanwezig! Nog andere suggesties? Grtz, Adje aka Beros
Gast Geplaatst: 18 oktober 2004 Geplaatst: 18 oktober 2004 Zoek eens op modemhelp net...heb 'error 775' reeds ingevult in het zoekvenster.
Beros Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2004 Hasjo, Ben er inmiddels voor zover uit dat "Backweb"geblokkeerd stond! Na opheffing van deze blokkade lijkt het allemaal weer goed te gaan. Heb alleen geen idee wat "Backweb" is en of doet, misschien hier bij iemand bekend? Grtz, Adje aka Beros
Pionewbie Geplaatst: 18 oktober 2004 Geplaatst: 18 oktober 2004 Even gezocht met Google en backweb komt naar voren als spyware.
Beros Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2004 Hasjo, Dat dacht ik ook al, maar het komt weg bij KODAK. Dacht daarom dat het bij haar fototoestel hoorde, toch maar verwijderd! Aan allen dank! Grtz, Adje aka Beros
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen