Gast Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 Hallo,Ik heb een asus G500 router met asus Wireless Lan Card Bus Adapter WL-100G. Ik krijg hem via @home niet aan de praat met com21 kabelmodem en wat zijn de instellingen van deze verbinding en je moet ook nog insellingen doen op internet?
Ome Merde Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 @Home geeft een uniek cc-nummer uit, die moet je invullen in je router bij host, de rest verloopt via DHCP. op zich valt er dus weinig in te stellen ... merDe deze ruimte is te huur
joop_56 Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 hallo , je moet wat instellingen in je router zetten via de bladzijde in je router id adres, daar je CP nummer invoeren van home en dan moet het gewoon werken HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Gast Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb de cp XXXXXXXX nummer ingevuld en het werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen