Gast Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 Is het mogelijk om windows 98 SE in 't Engels te veranderen naar het Nederlands? En welke raad kunnen jullie me geven,heb hier een pc staan die ik aan m'n klein nichtje wil schenken,deze gaat ze gebruiken om te surfen.Het enige wat er mis met deze pc is,is dat het een 64Mb ram geheugen heeft,kan ik deze met 1 of andere tool zodanig tweaken dat het ram-geheugen altyd ten volle benut word?
Big fellow Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 Citaat: Is het mogelijk om windows 98 SE in 't Engels te veranderen naar het Nederlands? En welke raad kunnen jullie me geven,heb hier een pc staan die ik aan m'n klein nichtje wil schenken,deze gaat ze gebruiken om te surfen.Het enige wat er mis met deze pc is,is dat het een 64Mb ram geheugen heeft,kan ik deze met 1 of andere tool zodanig tweaken dat het ram-geheugen altyd ten volle benut word? Engels naar Nederlands is eigenlijk alleen mogelijk door er een nieuwe installatie in NL op te zetten. Geheugen wordt altijd ten volle benut, tenzij er bij bepaalde MS producten "teveel" inzit. Win 98SE maakt standaard gewoon gebruik van het volledige geheugen wat in jou computer zit. Die 64 MB is geen probleem.... Big fellow PS Onderwerp is niet echt duidelijk........................... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 Geheugen is geen probleem nee, maar als het niet een hele oude computer is zou het misschien nog de moeite waard zijn om er iets bij te plaatsen. Geheugen uitbreiden scheelt meestal nogal in performance, vooral wanneer < 128mb
Ome Merde Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 closed vanwege onderwerp. read de regels deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten