Ga naar inhoud

Is een draaibare schotel nodig voor feeds?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hola,

Ik heb ongeveer een jaar geleden een schotel gekocht omdat ik voor mijn werk in Spanje woonde (FortecStar5600 met Funkaart). In het begin wist ik nog helemaal niets van receivers en funkaarten etc., maar heb me dit de afgelopen tijd aardig aangeleerd.

Ik ben nu weer terug in Nederland en wil graag wat meer gaan doen met mijn schotel. Als ik op deze pagina rondkijk dan zie ik onder andere veel over feeds om bepaalde, voornamelijk sportwedstrijden, te kunnen bekijken. Ik kan alleen erg weinig informatie hierover op het net vinden, vandaar mijn volgende vragen:

1. Waar kan je op het Internet goede informatie vinden hoe het een en ander mbt feeds en draaibare systemen (wat heb je bijvoorbeeld allemaal nodig) werkt?

2. Klopt het dat je een draaibare set nodig hebt?

3. Is een draaibare set mogelijk met mijn Fortecstar 5600?

4. Klopt het dat je met een draaibare set alle satellieten kan ontvangen (voor zover ze "zichtbaar" zijn uit Nederland?

5. Is het mogelijk Spaanse Taquila te ontvangen en te bekijken?

6. Vergeet ik nog essentiele dingen die van belang zijn om aan mijn wens (het knutselen met feeds, het bekijken van spaans voetbal en het bekijken van spaanse films) te voldoen.

Alvast bedankt voor alle antwoorden of verwijzingen naar goede info op het web.

Jasper

Geplaatst:

1. Waar kan je op het Internet goede informatie vinden hoe het een en ander mbt feeds en draaibare systemen (wat heb je bijvoorbeeld allemaal nodig) werkt?

[color:"red"] Op deze forum kan je veel info over feeds vinden. Gebruik de zoekfunctie van het board [/color]

2. Klopt het dat je een draaibare set nodig hebt?

[color:"red"] Om feeds te bekijken heb je best een draaibare opstelling omdat tv stations hun feeds op verschillende satellieten doorstralen.[/color]

3. Is een draaibare set mogelijk met mijn Fortecstar 5600?

[color:"red"] Als hij disecq ondersteund is dat mogelijk.

Of met een onafhankelijke schotel. bv een channelmaster aangestuurd door een analoge receiver.[/color]

4. Klopt het dat je met een draaibare set alle satellieten kan ontvangen (voor zover ze "zichtbaar" zijn uit Nederland?

[color:"red"] Dit is afhankelijk van de grote van de schotel. Maar in principe kan je alle satellieten ontvangen tussen 45 oost en 45 west. [/color]

5. Is het mogelijk Spaanse Taquila te ontvangen en te bekijken?

[color:"red"] Dit is niet mogelijk zonder abo. [/color]

6. Vergeet ik nog essentiele dingen die van belang zijn om aan mijn wens (het knutselen met feeds, het bekijken van spaans voetbal en het bekijken van spaanse films) te voldoen.

[color:"red"] het knutselen met feeds zal wel lukken, voetbal en films zal je toch met een abo moeten bekijken. [/color]

[color:"red"] [/color] Let er in het vervolg op dat je een duidelijk onderwerp aan je thread geeft. Ik heb dit nu voor jou aangepast.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

kijk ook eens hier

dat is de site van feedhunter ROGER

Een SS2 kaart doet ook wonderen, want daar kan je de 4-2-2 codering mee bekijken.

veel suc6

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:

voetbal, met een drijbaar sisteem vind jij vel in veel plekken (bvb Polsat,Orf,TPS, etc etc).

Met de jiuste feeds ook meer!

Zapping

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen