Gast Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 De laatste tijd stopt af en toe ineens mijn internet...ik kan dan geen pagina's meer openen.In mijn taskmanager zie ik bij processen ineens de processen khost.exe en nmod.exe. Als ik deze kill dan is mijn verbinding weer normaal.Weet iemand wat dit is en hoe ik er vanaf kom. Thanks Akkie
paardengek Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 Akkieman, Misschien spyware? Gebruik eens deze programma's: Ad-Aware se 1.05 (lavasoft) Ccleaner Pestpatrol The Cleaner Bazooka spywareblaster Xoftspy Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 Spybot Search&Destroy samen met ad-aware vinden bijna altijd alles wel bij mij. Ik update ze vaak in normale windowsmodus, en laat de scan in veilige modus draaien. Dan kunnen ze namelijk gelijk alles verwijderen, want in normale modus moet je vaak opnieuw opstarten en opnieuw scannen nadat je al hebt gescand.
Tonskidutch Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 Make sure these folders and/or files are deleted C:\WINDOWS\dpomp.dll (file) C:\WINDOWS\kdx\KHost.exe (file) C:\WINDOWS\BHLRYELR.exe (file) dat staat bij het support forum van adaware.. download lavasoft adaware SE personal edition en zet alle instellingen correct in het configuratie scherm van adaware.. en je bent er ook vanaf. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 In de winnt directory staat inderdaad khost.exe.Sowel spybot als AD-aware se zien hem niet.Nu heb jij het over de juiste instellingen welke zijn hiervoor belangrijk om hem wel te vinden. thnx
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 alle files scannen alle zip of arcieffiles scannen alle drives scannen etc effe de opties van adaware doornemen en zoveel mogelijk aan vinken.. duurt langer bij scannen maar wel grondig. cheers ennuh delete die khost.exe maar heel rap. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen