spaghetto Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 Hi Iedereen, Ik heb een paar vraagjes omtrent een dvd speler van atapi. Ik keek ff naar de eigenschappen van de speler in apparaat beheer en zag tot mijn verbazing dat deze op regio 1 staat en dat de regio code al 4 keer verannderd is,en dat ik nog een keer mag veranderen. Ik heb zelf niets veranderd,hoe dat komt zou ik niet weten. Ik wil nu op mijn pc een groter en sneller hd inbouwen van 160 GB 7200 toeren ipv van de huidige 60GB met 5400 toeren. Als ik nu XP op de nieuwe schijf installeer heeft dit invloed op mijn dvd speler? Is deze dvd speler regiovrij te maken?Als het regiovrij is dan heb ik geen problemen meer met dat regio gedoe? Ik ben namelijk bang dat als ik XP heb geinstalleerd dan denkt de speler/XP dat het de 5e keer is en kan geen regio code meer veranderen. Met vriendelijke groeten Sapghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 je hebt een atapi dvd. maar je moet je merk ook weten. kijk op regionfreedvd.net
spaghetto Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2004 Ik heb de nwe hd geinstalleerd en de dvd doet nog steeds. Alle goed gegaan dus. GrSpaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen