Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb net mijn eerste brander binnen en na het opstarten van dvdencrypter kreeg ik bovenstaande melding. Ik begrijp dat het met Windows 98 te maken heeft aangezien die nog het Fat 32 systeem heeft. Heb ik last van dit feit of zitten er toch bijna nooit single files groter dan 4 GB in een te kopieren film???

bedankt, Theo

Geplaatst:

in tegendeel.

De meeste dvd´s moeten gecomprimeerd worden om te kunnen back-uppen, en om zo weing mogelijk verlies te hebben zul je zo weinig mogelijk comprimeren, en dus de volledige capaciteit van n dvdr benutten, en dan zit je dus boven de 4 GB

Geplaatst:

Dus ik kan met windows 98 geen dvd kopieeren die groter is dan 4 gb?

Geplaatst:

het gaat erom dat je bestand niet groter mag zijn dan 4Gb aan een stuk. Anders moet je overstappen naar NTFS. Misschien kan je in je programma aan geven dat de files niet groter mogen worden dan 1Gb, dan werkt het wel. Met DVDshrink kan dit 100%, heb het ook altijd gedaan met FAT32 en windows. Alleen FAT kan dus geen totaal bestanden aan die groter dan 4Gb zijn.

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

Inderdaad. Bij het rippen opletten dat je bestanden net onder de 4 GB zitten. Kan met de meeste progjes zonder problemen. Je kwaliteit wordt dan iets minder in theorie, maar zal over het algemeen wel meevallen, zeker als je alleen de hoofdfilm ript

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen