sat1 Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 Als ik win xp opstart geeft hij mij op het bureaublad automatisch de map windows system 32. Mijn vraag is ,hoe schakel je dit uit zodat die niet meer automatisch in beeld komt?
jacobus Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 Als je deze map (snelkoppeling) verwijderd van het bureaublad, komt ie dan automtisch terug? Want dit hoort zeker niet op t bureaublad thuis. Het is een nogal gevaarlijke map om in te gaan klooien, die wil je gewoonlijk niet op je bureaublad hebben staan. Al ns geprobeerd om AV, adaware en/of spybot te draaien, misschien heeft het iets met n ongewenst programma te maken Of bedoel je dat deze map wordt geopend nadat je je pc start? Dan moet je ns in de map 'opstarten' kijken (start-> alle programmas`> opstarten Als daar n snelkoppeling staat, deze verwijderen
sat1 Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2004 Probleem opgelost. Onder msconfig/opstarten zat de boosdoender. bedankt voor de reactie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen