Ga naar inhoud

Niets wordt gevonden na installatie Skystar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een twin lnb en een Skystar 2 PCI gebruikt om op zowel decoder als computer sat te kunnen ontvangen. Ontvangst decoder is prima, echter op de computer lijkt het allemaal niet te werken. Zowel met bijgeleverde server4PC, ProgDVB en dreamDVB krijg ik niets te zien als ik voor kanalen scan. Iemand enig idee ?

Geplaatst:

open deur misschien maar ,drivers van de kaart geinstaleerd ?

krijn

Geplaatst:

Helaas gaat deze open deur niet voor mij op. Installatie van de kaart is succesvol, ik heb de laatste drivers bij de fabrikant van de site gehaald en hij wordt herkend zoals in de manuals. Ik krijg gewoon niet enige indicatie dat er een bepaalde kwaliteit van link is en ik krijg dus al helemaal geen kanalen binnen. Manueel transponders invullen als met de 'scan' opties krijg ik geen resultaten.

Geplaatst:

heb je in de programma's de ini files staan voor de transponders op de sateliet.

die heb je nodig anders zie ook geen satelieten staan welke je kan scannen.

Geplaatst:

Deze programma's kwamen al met default settings voor astra sat en heb derhalve daaraan niets gewijzigd. Waar kan ik die waardes vergelijken ?

Geplaatst:

in progdvb

settings

devicelist

lnb hangt af of je er een standaard lnb in hebt

krijn

Geplaatst:

Oplossing: Ghosten machine terug naar XP SP1. Drivers installeren. SP2 update draaien, Technisat en Progdvb software erop en alles werkte. Rigoreus, maar het werkt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen