ArsLP Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 Ik heb een Asus A7V8X-X moederbord en wil graag het PC Probe programma van Asus installeren maar krijg dan het volgende te lezen: Bovenin staat te lezen in een blauw balkje; 16-bits Windows-subsysteem. C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten. Wie kan mij helpen? Met vriendelijke groet, Leo.
Edd Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 Welke versie is dat ? Probeer deze van de ftp van asus. En anders kan het systeembestand corrupt zijn.
Ome Merde Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 kopiëer uit de \windows\repair map het bestand autoexec.nt naar \windows\system32 als het goed is doet ie het dan. krijg je na reboot weer dezelfde ellende dan is je PC hoogstwaarschijnlijk besmet met een Trojan. suc6, merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober 2004 Geplaatst: 22 oktober 2004 juist dat bord heb ik vandaag weer helemaal vers zitten installeren.. die moet met ez-flash de laatste bios erin hebben NIET met de windows software voor flashen maar met ez flash control F2 tijdens opstarten dus en een dos floppy met het bios xxxx.awd op de flop dan zal de ASUS probe ook fatsoenlijk werken. voorts moet je ook alle andere updates en patches van asus voor die A7V8x-X erop zetten de usb2 de 4in1 de nieuwste lan drivers de nieuwste audio drivers dan werkt het mobootje prima. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen