Ga naar inhoud

Spoed voor antivirus software voor een server

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@All,

ik zoek met spoed een gratis antivirus software voor een server. Ik weet niet welke software erop loopt dus hij moet alles kunnen. Ik zag iets van windows 98 en die staat op een server.

Antivir wil in ieder geval niet.

mvg

Olav

Geplaatst:

@Pascalletje,

download van avast loopt vast.

@All,

een foutje van mijn kant. Maar op die server draait windows 2000.

mvg

Olav

Geplaatst:

@All,

sluiten maar.

Het is een hopeloze situatie op dit moment.

Nog voor ik ook maar met een setup kan beginnen komt het gez**k al met wachtwoorden enz.

Dus het is voor mij einde verhaal.

mvg

Olav

Geplaatst:
Citaat:
tja, een goeie (server)virusscanner is niet gratis, zo werkt dat nou eenmaal tegenwoordig.

merDe

het is helaas idd zo.

Vanmmiddag was er ineens bij een klant van mij dus paniek in de tent. Ik probeer te helpen maar je loopt vast op dat moment er een vergelijk gaat plaats vinden tussen de te installeren software en type software wat op het doelsysteem draait.

mvg
Olav
Geplaatst:

Is dit misschien iets ? Het is wel voor windows 2003 server, maar misschien loopt hij op 2000 ook.

eTrust präsentiert auf seiner Homepage eine kostenlose Vollversion von eTrust Antivirus v7 für Windows2003 Server.

gr,

RuKo

Geplaatst:

een hdd uit de server halen?

een beetje server heeft een raidje 5 met +- 6 schijfjes scsi

leuk bedacht - maar niet makkelijk - als je een enkele schijf uit de raid trekt en in een werkstation hangt kun je ook nog de data kwijtraken als je niet weet wat je aan het doen bent.

geen geld sparen bij je server + software..

zuinig mag best maar je moet je investering in balans brengen met de waarde van de data (in manuren - verzekeringswaarde mbt veiligheid)

cheers

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Ik neem aan dat iemand met een server met raid5 en 6 scsi schijven toch niet voor een gratis virus scanner komt vragen? Het zal wel een huis tuin en keuken server zijn...

Citaat:
geen geld sparen bij je server + software..

zuinig mag best maar je moet je investering in balans brengen met de waarde van de data (in manuren - verzekeringswaarde mbt veiligheid

Absoluut! Men neemt IT vaak nog steeds niet serieus genoeg, totdat er iets gebeurd en ze er achter komen dat het wel een heel bedrijfs-critish process is ineens als het niet meer werkt.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.