Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb al enkele banden overgezet naar DVD maar nadat ik op de C: een foutje had gemaakt moest ik alles opnieuw installeren op de c:

Sindsdien loopt het geluid niet meer synchroon met het beeld als ik een VHS film overneem op mijn HD.

Als het op de HD staat is het een AVI.

Hier zit het geluid in.

Ik doe dat met Pinnacle Studio 8 SE

Daarna zet ik normaal gesproken de AVI om naar een M2v en WAV file.

Met welk programma kan ik het geluid synchroon maken en waneer moet dat gedaan worden ?

Moet dat voor ik het omzet naar een M2V of moet ik een apparte handeling uitvoeren ?

Bedankt

Geplaatst:

Het geluid moet gewoon synchroon in de avi. Dat moet kunnen. Heb je soms last van veel verloren frames tijdens de opname. Als dat zo is gaat je beeld steeds verder verlopen tov je geluid

Geplaatst:

Dat zou best wel kunnen zijn want bij de opname zie ik het beeld telkens even stil staan en het geluid hoor ik door gaan. Dus dat zou het kunnen zijn maar dan mijn vraag wat doe ik er aan of wat is de schuldige ?

Geplaatst:

Hey

Ik had ook dat probleem en bij pinnacle zeiden ze dat je niets anders mag laten runnen m.a.w. indien je een antivirus of andere progs runnend hebt moet je die eerst uitschakelen hopelijk ben je daarmee uit de problemen

Groeten

Met vallen en opstaan leert men bij

Arnion 6410 UCCI - Echostar D2600IP via - mastera3 - cas interface 2 with add on - knot titan en funkaart

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen