Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Ik heb op mijn computer Windows XP Home. gebruik al een paar maanden Norton antivirus 2004 en een Firewaal van Norton ook de 2004. Nu heb ik de sevice pack 2 en krijg nu constand de melding in het Beveiligingdcentrum Controleer status virusbescherming, Bijde Norton programma's zijn goed ingeschakeld en het abonnement loopt nu nog ruim 8 maanden, hoe krijg ik dit goed de beveiliging is nu niet op orde. Graag hulp !!
jacobus Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 ik denk dat je beveilinging nog steeds net zo goed is als voorheen. Alleen de communicatie met XP verloopt niet helemaal goed. Je kunt de melding van het beveilingscentrum uitschakelen. Dit heeft geen invloed op de antivirus software zelf
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Mooi maar hoe kan ik die uitschakelen? daar ben ik ook naar aan het zoeken.
jacobus Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 ga naar configscherm-> beveiligingscentrum. links staat: informatiebronnen. onderste link: meldingen instellen. Hier kun je deze melding uitschakelen (dacht ik) Kan het niet testen, omdat ik geen problemen heb
Poetsdoekje Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 @henri, Klik maar eens op de bijlage, daar kun je presies aangeven dat je zelf met je eigen antivirus e.e.a. controleerd groetsie van poetsie P.S. Heb de bijlage even aangepast, was een beetje rommelig En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Bedankt voor je bijlagen, maar ik heb denk ik mijn dag niet heb Hoe kom ik in scherm Aanbevelingen (Ik schaam mij nu wel een beetje)
Poetsdoekje Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Citaat: Bedankt voor je bijlagen, maar ik heb denk ik mijn dag niet heb Hoe kom ik in scherm Aanbevelingen (Ik schaam mij nu wel een beetje) Klik op het beveiligingscentrum, onder het gedeelte antivirus klik op aanbevelingen en dan krijg je het aanbevelingenscherm en zet er een vinkje in En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen