Gast Geplaatst: 23 oktober 2004 Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 astra op 19,2 krijg ik met 81% binnen, hotbird lukt me niet om een lock te krijgen Nu zit er wel denk ik net de rand van het dak in het zicht van de schotel Kan ik er vanuit gaan dat die rand in de weg zit omk een goed signaal te krijgen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goto Geplaatst: 23 oktober 2004 Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 ff wat meer info was wel makkelijk! Heb je een monoblock,2 lnb's,draaibare schotel....afmeting van de schotel? Afstand van de rand van het dak tot de schotel? compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 oktober 2004 Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 mono, 80 cm vaste schotel, ca 4 meter van het dak af Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 23 oktober 2004 Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Richt de schotel uit op Astra, dan draai je de schotel 6 graden naar het westen. Nu nog even kijken of je nog vrij zicht hebt, als dit zo is kun je de hotbird ook ontvangen. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goto Geplaatst: 23 oktober 2004 Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Als de dakrand ten opzichte van de schotel niet hoger is dan 2 meter moet het mogelijk zijn. Wel eerst op de Hotbird uitrichten dan pas Astra. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen