Gast Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Vraagje die ik niet ergens anders kan plaatsen.... Welke signalen gaan samen over één COAX zonder storingen te veroorzaken? 1. DVB-S (uncommitted switch/diseqc 1.1) 2. DVB-T 3. DVB-C 4. analoog Wat voor mij het belangrijkste is.... Kunnen DVB-S, DVB-T en analoog via één kwalitatief goede coaxkabel lopen?
Fredo Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 volgens mij allemaal en ook digitaal maar ik kan mij vergissen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Harry_Nak Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Het lijkt mij niet mogelijk om DVB-C en T te combineren, aangezien deze beiden volgens mij op dezelfde frequenties werken en je dan storingen krijgt. DVB-T en Analoog Terestrial ontvangst is één antenne dus dat is volgens mij automatisch al zo, en DVB-S zit wat betreft frequentie veel hoger in de 10+ Gigahertz terwijl DVB-T in de x-honderd Megaherz zit. Als leek zou ik zeggen dat óf DVB-S én DVB-C én Kabel analoog óf DVB-S én DVB-T én Terestrial analoog samen gaan. Volgens mij bestaan er standaard al systemen voor DVB-S én Kabel analoog te combineren en filteren. Maarja ik ben maar een leek maar het lijkt me wel logisch! Pluk een roos, die is rood.
Fredo Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 dan moet je de boel door een omvormer gooien dat lukt zeker wel twee keer natuurlijk Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen