frico Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 Hallo allemaal, wie kan mij helpen om beeld te krijgen met alt-dvb. Op de fta zenders blijft het beeld blauw. Tevens krijg ik de melding _CreateDsVideo(0) error Graph 0Error [80040154] Graph file not loaded. c:\alt-dvb\devices\ss_IV_EL_OVRL.grf wanneer ik de default driver instel dan veranderd het blauwe beeld met de tekst video panel in een zwart scherm. Wie o wie is de reddende engel voor mij en misschien andere groeten edwin Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
Gast Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 in de map staat ook een ms dos batch register dvb_source. dubbelklik hierop en misschien is het dan over. anders k-lite codec pakket downloaden. skystar
frico Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2004 Hoi, die file had ik al ingedrukt en het probleem bleef bestaan. Ik zal even google zoeken en kijken of het dan over is. Jullie horen van mij edwin Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
mittern8 Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Mss. heb jij geen "Elecard Video Codec" en geen "Intervideo Audio Codec" geinstalleert? Jij kan dit kontroleeren met de Radlight Filter Manager. Maar let op het is een geweldig "tooltje" ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen