karlskrone Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik heb een receiver waar niet makkelijk een settingslijst voor draaibaar op het internet te vinden is. Kan ik met behulp van een programma zelf een recentelijke settingslijst maken?? (45 graden oost tot 43 graden west)
Ome Merde Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 wellicht valt er hier en daar wat te converteren (net zoals Humax lijsten om te zetten zijn naar Hyundai-lijsten). wat voor ontvanger heb je ? merDe deze ruimte is te huur
Steve Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 in jou profiel zie ik dat je een humax hebt,daar zijn genoeg settings lijsten voor. b.v. pet settings lijst.
karlskrone Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2004 naast de humax waarvoor bijna om de 2 weken recentelijke lijsten op internet tevinden zijn, heb ik sinds kort een digitallworldsft 2000. De laatste lijst die ik hiervoor op internet vind is 2 maanden oud. En het valt me op dat in die lijst niet alle kanalen zitten die wel in de humax settingslijst zitten. De humax lijst naar een lijst converteren die bruikbaar is voor de digitallworld is denk ik ook niet mogelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen