Ga naar inhoud


PLi® 2410 image voor DM7000S gereed :-)


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 178
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Citaat:
Wat nog nog vergeten waren te melden is dat de MediaHighway EPG elke nacht om 06:00 uur wordt binnengehaald.
Wordt je 's ochtends wakker staat de Dreambox al op het journaal (Nederland 2) :-) (note: Teministe als Nederland 2 op 2 hebt staan...)

Zorg ervoor dat in de "Service to run" een vinkje bij "start Crond" staat.

Met dank aan tCC voor het uitzoeken.

Groeten,
Rick


Ik heb hem inmiddels in de installer zien staan echter alleen voor de USB en NIET voor de HDD.

Komt deze er ook nog of werkt de USB versie ook voor de HDD???

I had a dream, and now it has become reality

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je (heel) lang afwacht komt die pluginlijst wel. Plugin downloaden gaat dan wel snel, maar installeren weer heel langzaam.

Overigens is de installatie dan niet geslaagd, de plugins komen er bij mij niet op te staan.

Ik werk overigens met deze PLI in de multiboot via FWP, misschien dat het plugin probleem daaraan ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste weer een mooi en vooral compleet image :-) dank!

 

Ik heb al een berg images geprobeerd maar deze bevalt tot nu toe nog steeds het best. Ziet er mooi uit is redelijk stabiel.

 

Kleine puntjes van aandacht, na een complete erase (echt alles wissen, eerst erase.img, daarna 0.8.1 laden en hdd wissen, daarna pli erin en flash erase uitvoeren) moet je verplicht een transponder scan uitvoeren anders kom je niet in het pli menu (blauwe knop)

 

Ik moet nog steeds de AU uit zetten in newcam anders is het niet mogelijk goede opnames te maken, na deze uit te zetten loopt de opname als een zonnetje (zelfs time-shift).

 

Verders zoals al vermeld prachtig werk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiya Peter,

 

Dank voor de MV hdd update, alleen hij mist de /hdd/mv/mhw-nl directory waardoor goepg niet werkt, ook loopt hij niet lekker als je http authentication aan hebt staan omdat de wget dan niet naar het juiste kanaal kan zappen, dit kan je oplossen door een wget -q http://root:dreambox@.....

 

de update lijkt dan wel goed te gaan, maar ik heb nog niet heel veel data in mv staan... nog steeds maar 2 programma's per channel...

 

ga nog even verder zoeken of dit wel gaat werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb hetzelfde geconstateerd, bij mij de ene keer hangen met software install en de andere keer met dezelfde software gaat het razend snel.

het schakelen tussen kanalen gaat ook trager dan met de 3009 image.

De epg blijft bij mij steken op 2 programma's.

Ik wacht nog even af tot......

tot die tijd ga ik even terug naar de 3009 image.

ik heb dit geprobeerd op 2 dreamboxen en op allebei de zelfde problemen als hier op het forum.

 

 

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand mij probleem al gehad??

de versie 3009 draait stabiel echter wanneer ik naar 2410 update via box (of via dreamUp, maakt niet uit) blijft die hangen op het PLI is booting display.

Wat me opvalt is de de netwerk kaart niet aktief wordt want het link lampje gaat niet branden..

Alles al geprobeerd factory reset en dan flashen, met en zonder antenne en hdu maar altijd hetzelfde resultaat hangen op PLI is booting..

 

De versie 3009 teruggezet en ik heb weer beeld..

 

iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toine

Ook hier regelmatig hangers. Na een 3-knops reset is er weer leven in de DB. Meestal was ik dan gewoon een beetje aan het zappen.

 

@PLi

Wat mij opviel, is dat na het bekijken van teletekst, het geluid niet synchroon loopt met het beeld. Even naar een ander kanaal en het loopt weer goed.

Tevens heb ik bv bij de Thor (1w) dat de programma informatie niet in de statusbalk komt. Op de astra heb ik hier geen last van.

Ik had hiervoor de Hydra-Lucien erin zitten, zonder bovengenoemde problemen. Ook met de Var op USB.

 

Ik heb nu de AU op no staan in de newcamd.conf en zal eens kijken of dit nog effect heeft. Ook zal ik de HD op cable-select (CS) zetten. Uit andere berichten lijkt de DB soms stabieler te worden.

DM7000S/DM500S - Multytenne Twin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gehoord van bliksem dat deze image een webbrowser plugin heeft.

 

Wat is de naam van deze webbrowser? Ik wil graag een webbrowser gebruiken bij mij geinstalleerde image (en dat is de hydra).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...