Ga naar inhoud


[Nokia 9200] patchen oude 9200s met DVB2000


Gast

Aanbevolen berichten

heb 2.3 irdeto cam,is omte bouwen voor meer systemen maar handelaar zegt dat t niet hoeft bij gemodificeerdenokia 9200s ontvanger met dvb 2000,dus geen gesoldeer.Maar hoe kom ik aan de gegevens ?,ben beginner

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je al eens gezocht binnen dit forum ? dit item is al zo vaak naar voren gehaald. ik snap dat alle begin moeilijk is (we zijn allemaal eens begonnen) maar door veel te lezen (vooral op sat4all) kan ik me niet voorstellen dat er vragen onbeantwoord blijven.

 

vooruit dan, voor de laatste keer.

 

* de maagdelijke 9200 is alleen geschikt voor FTA zenders en Irdeto zenders mits de goede kaart (abbo) erin zit. Firmware is FTA 2.4

 

* de gepatche 9200 is voorzien van een herschreven firmware (Uli Herschman) hulde. Firmware is dvb98 of dvb2000 v.teveelomoptenoemen. Door deze software-modificatie kan je ontvanger ook betacrypt kanalen decoderen.

 

* de gepatchte, gemodificeerde 9200 is voorzien van dvb2000 en een aangepaste CAM. (de cam maakt het mogelijk om naar gecodeerde kanalen te kijken mits je het juiste abbonement hebt. Deze modificatie vereist wel een gesoldeerde aanpassing, die je hier kunt lezen. Door deze aanpassing kan je ontvanger opeens FTA, Irdeto, Seca, Viacces, Betacrypt en Nagravision decoderen mits het juiste kaartje in je ontvanger zit.

 

conclusie : alles draait om je kaart, software en cam

 

hulde,

merde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...