teofiles Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Hallo allemaal, ik heb een probleem met autoexec.nt hij is steeds verdwenen en elke keer zet ik hem weer terug maar blijft verdwijnen wat kan hier de oorzaak van zijn. vriendelijke groeten, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
ArsLP Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Kopieer uit de windows\repair map het bestand autoexec.nt naar de map windows\system32 Het moet dan goed zijn, ik had hier een paar dagen geleden ook last van. Met vriendelijke groet, Leo.
Edd Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Kan ook TrojanDownloader.Win32.Dia.a zijn. (test.inf test.ocx deleten indien aanwezig) Dus controleer op spyware en staan er vreemde dingen bv in configuratiescherm software.
teofiles Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2004 ik haal hem steeds uit repair maar toch verdwijnt hij weer, ik heb op trojans gescand ook spyware programmas er op los gelaten maar niets hij verdwijnt steeds weer. groeten, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Edd Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Als het die is zou pestpatrol het moeten weghalen, heb je die om te kijken ? (test.inf & test.ocx deleten indien aanwezig) Probeer ook de progjes die Big John in dit topic aanreikt. Staat qznxgyik.exe bij HijackThis log ?
Morgothzz Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Zorg er voor dat als je pc schoon is en vrij van virussen/spyware en je de file terughebt gezet je de schrijfrechten veranderd naar system. Regards 'Life Is A Joke'
teofiles Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2004 Hallo, ik heb bazookascan er op losgelaten en deze vond de volgende fout iexplorer.exe, deze moet ik verwijderen in de veilige modus zie gegevens van website:[start your computer in safe mode. Start Windows Explorer and delete: %SystemDir%\iexplore.exe Note: %SystemDir% is a variable (?). By default, this is C:\Windows\System (Windows 95/98/Me), C:\WINNT\System32 (Windows NT/2000), or C:\Windows\System32 (Windows XP).] maar wat blijkt nu ik krijg de computer niet in de veilige modus hij gaat dan na in de veilige modus te zijn gezet weer opnieuw opstarten in de normale modus. een vriendelijke groet, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen