Gast Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Als mijn pc volledig reboot, dan zet hij alles van volume op 0 (gnome-volume-control) dus de schuifbalkjes naar beneden, ik moet deze altijd weer openzetten eer ik geluid heb, hoe kan ik dit euvel oplossen? Grtz Spirit
Gast Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Zit er nergens een "save current as default" optie in GNome ?? Ik had ook dat probleem in KDE maar daar kan je dit aanpassen en opslaan. Maar ik gebruik GNome niet dus ik weet niet of dir in GNome mogelijk is.
Gast Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Heb enkel optie afsluiten dus niet opslaan,mischien dat dit probleem ook mede is door dat als ik afmeld en zeg dat hij men instellingen moet bewaren naderhand crasht bij het laden van GNOME.... doch moet dit denk ik ergens instelbaar zijn...???
Gast Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik heb een beetje gegoogeld en er blijken wat problemen te zijn met audio in FC. ik heb o.a. deze bug gevonden. Mischien heb je er iets aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen