Ga naar inhoud


[Nokia] jongens help effe


Gast

Aanbevolen berichten


Wat is de vraag ?

Hoe je de handen uit je haar krijgt ? Dat hangt ervan af wat je positie is . Als je gewoon zit , moet je proberen je hoofd rechtop te houden , de vingers van beide handen zo goed mogelijk strekken en de handen naar beneden/voren bewegen .Opletten dat je niet met een scherp sieraad ( een ring bijvoorbeeld ) achter je oor blijft haken . Op die manier is het mij nog steeds gelukt . (GEINTJE)

Waarschijnlijk heb je die eerder ergens anders gepost , niet slim om opnieuw hier te beginnen .

P.s Als je een gabber bent dient je dit bericht als niet geschreven te beschouwen .

 

<small>[ 25-05-2002, 23:45: Bericht gewijzigd door: trust ]</small>

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat dus om een eerdere posting als je de moeite neemt om die te lezen haal ik mijn handen uit mijn haar.Maar je hebt in ieder geval humor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien ben ik nog niet zo lang lid van dit forum en weet niet wat wel en niet slim is.Ik ben vooral eerlijk.Bovendien vind ik mijzelf niet het belangerijkste, maar vind het vervelend dat dit probleem onoplosbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lezen is geen moeite (l/R +3) , alleen zoeken .

(zoekfunktie uitgeschakeld) maar daar kun jij niks an doen

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het over je BDM probleem gaat , dan heb ik em gevonden . Welke versie Windows staat er op je comp.? Hier met Win 98 geen problemen (meer).

Die had ik eerst wel . Kijk eens bij Conf. scherm /Systeem/Poorten/LPT . Die van mij stond op ECP , en toen ging het niet .

Na em in de Bios op NORMAAL te hebben gezet , werkte het wel .

(misschien dat dit bericht weer een beetje goed maakt)

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Trust, dit lijkt me een beter gesprek worden maar helaas ik heb alle instellingen in de bios al geprobeerd.Ik lees n.l. wel eerdere postings om het forum niet over te belasten,als je het kan lezen hoef je het niet te vragen!

Maar het werkt niet.

Volgens mij is het essentieel dat hij de bootlader niet meer weer geeft en het sterretje verschint na het laden van de 2.4 versie.Maar niemand kan mij een antwoord geven wat ik daaraan moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het overzichtelijk te houden en anderen te verleiden om te reageren heb ik jouw eerdere vraag even hier bij gezet .

 

BDM fault Response

 

deze melding krijg ik als ik bdp 1.15 start en probeer te conecten.Alles gecontroleerd en niets gevonden.Rode ader naar achterzijde mm,jumper op xp 06 alles ok.Eronder staat check cable en power on your mm.Mijn mm 9500 laad eerst de fta 2.4 versie en gaat dan op xx:xx *.Daarna is er niets meer mee te beginnen kan niet resetten,asfstandsbediening werkt niet meer.Maar dat was juist de reden om aan deze operatie te beginnen.

Wat nu?

 

Ik zit momenteel achter een andere comp. als die waar m'n Nokia/Sat-tools op staan ,dus is dat lastig om een en ander te reproduceren .

Heb je al geprobeerd er een andere bootloader (2.00Buns) in te zetten of lukt dat ook niet meer ?

 

<small>[ 26-05-2002, 00:38: Bericht gewijzigd door: trust ]</small>

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niks lukt meer ,ik krijg alleen maar die melding BDM fault Response.Mischien is de BDM interface niet goed>hoe controleer ik dat heb hem net nieuw besteld?

Heb jij een BDM interface TRUST kan ik het bij jou proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...