Ga naar inhoud


[Nokia] Probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem:

 

Als ik bv. goldstar ga kijken en ik ga zoeken op andere zenders is Goldstar de enigste zender in de gevonden zenderlijst die ik kan kijken, alle andere zenders geven geen beeld noch geluid!! Als ik daarna bv. op Classica ga staan en dan weer op zenders ga zoeken krijg ik alleen beeld op Classica en der andere gevonden zenders geven weer geen beeld! Bij de FTA zenders werkt dit wel gewoon!!

 

En dan nog iets; als ik Kiosque 1 kijk dan moet ik eerst het geluid op Engels zetten voordat ik beeld krijg, anders krijg ik geen beeld dus!

 

Bvd. Qlimax

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens de meest recente settingslijst in je ontvanger te zetten en anders op het kanaal gaan staan wat je niet kunt ontvangen en dan Menu-6-9-oke en dan kijken welke kanalen doorkomen en dan 3 replace of kijken of je ontvanger in noonemanit menu staat op siv of vis

gewoon proberen de aanhouder wint

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet hem eens op S-I-V en kijk voor setting in de categorie links te veel mogelijkheden en sites om te plaatsen maar je komt er grgarandeerd uit

 

<als ik het kan kan jij het zeker>

 

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nu ff nieuwe (settings?? van satlook) ingegooid en NoOneManIT 1.1.....

 

M'n mtv zenders doen allemaal weer alleen Base niet dacht ik...

 

Maar het probleem van dat ik zenders niet kan kijken als ik ze opzoek is er nog steeds!!

 

Is het niet mogelijk de hele ontvanger van z'n firmware te ontdoen en alles dus weer schoon installeren?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zijn je Seca keys voor C+ NL niet up to date en keek je eerst naar Irdeto .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de settings nu op V.I.S en de Seca Reorder op ON!!! Ook heb ik even nieuwe keys op het kaartje gezet en kan nu ook alles van premiere weer kijken!!

 

Nu werkt de hele sat weer goed alleen het probleempje van bij kiosque heb ik nog!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...