Edgario Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Net uit, de nieuwe voor de Dragon module. Zal vast een fix zijn voor de ellende die er vorige week uit kwam (2.23). Heb er nog geen ervaring mee, even testen nog... Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
JBnl Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 dit kan ik er over vinden: 27.10.2004 Predator 224 for Dragon & embedded Cam and Emulator All In One Emulation for Irdeto, Nagra, Viaccess, Skycrypt, Xcrypt, Seca and Conax , with keyeditor (check out the "Debug" option in the menu). Nagra AU Maintenance release, now support INXTC/Xplus cards correctly. Speed up fo XCRYPT channels, takes about 10 seconds to open now. Sorry, no Sly or Tequilla yet. groeten,JBnl
spongebob Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 het is met andere woorden nog niet de moeite om van predator 2.20 over te schakelen naar 2.24. Ik merk amper een verschil. Ik wacht wel liever op een "major" release. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 @spongebob Dus je hebt hem wel geprobeerd? Ik heb net een gepatchte 2.23 geinstalleerd omdat 2.23 problemen gaf met synchronisatie & opstarten. Toch maar 2.24 proberen denk ik?
Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Welke kanalen gebruiken eigenlijk XCRYPT ?
Gast Geplaatst: 28 oktober 2004 Geplaatst: 28 oktober 2004 @cuboid Kijk eens op lyngsat, kingofsat of satcodx. Volgens satcodx op Astra & Hotbird alleen full* Mijn Fun7* loadercard geeft steeds vaker fouten bij het programmeren in phoenix mode (misschien toch eens op de fun7 manier proberen?). Moest hem 6x proggen op mijn masteraIII (ledje ging telkens uit en dan stopt hij, soms gaat ie dan weer verder) maar hij staat er inmiddels op en draait goed. Ik heb met deze versie voor het eerst beeld op x-dream & free-x1, iets te veel natuur voor mij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen