Ga naar inhoud


[Nokia] Digitale audio uitgang voor Nokia950


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben op zoek naar iemand of een bedrijf die de print verkoopt met digitale audio uitgangen. Ze zijn in de handel maar ik kan ze nergens vinden. De print heeft een coaxiale en een optische uitgang. Wie o wie helpt me verder? Ik wil deze inbouwen in mijn Nokia 9500.

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo'n optische uitgang (spdif) kan je bij elke, goede, zichzelf respecterende electronica-zaak scoren, effe je modem eruit slopen (uit je mediamaster) en 2 draajes solderen et voila ... moet je er wel rekening mee houden dat je voor optimaal geluid je geen NoOneManIt kan draaien, deze ondersteunt nl. geen AC3. Check deze site effe.

 

mzl,

merde

 

<small>[ 27-05-2002, 19:20: Bericht gewijzigd door: Ome Merde ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Ome Merde,

Bedankt voor je advies. Dus in comb met Noonemanit heb ik dus niets aan een digitale uitgang ? Welke versie werkt dan wel goed in comb met allsas 4.1 en de 5:1 files? Een normale optische uitgang is inderdaad overal te koop maar ik zoek dus die ene speciale print waar een coaciale en een optische uitgang op zit. Het lijkt me dat deze print toch ergens in Nederland te koop moet zijn. Ik geef het nog even niet op, dus als iemand een adresje heeft dan hou ik me aanbevolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb jij weer even mazzel, die dingen zitten tegenwoordig bij elk Asus P4B moederbord. Ik heb zo'n print nog wel in m'n bezit. Hier zit dus de digitale coax en spdif aansluiting op. Ik ga hem even zoeken voor je, handelen we het per PM wel effe af. De 5in1 files i.c.m Amon Allsas 4.1 werkt ook prima (maar wel tergend traag) op de dvb2000 v2.0 versies en dan hebbie wel AC3-ondersteuning.

 

groet,

merde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...