Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Delen Geplaatst: 27 oktober 2004 wie heeft er ervaring met een ontvanger voor hd-tv(tbv Euro1050)? ik heb zelf een Quali-tv tuner en ben op zoek naar een programma op de zenderlijst te bewerken of is er al een andere tuner waarmee ik dit kan bekijken en die een DVI uitgang heeft? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Unetwork Geplaatst: 27 oktober 2004 Delen Geplaatst: 27 oktober 2004 Kijk eerst eens hier Suc6 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 oktober 2004 Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 maar lees nergens wat of je de zenderlijst kan bewerken, heb wel een software update gevonden, maar toch bedankt voor de link Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 oktober 2004 Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Over welke tuner hebben we het patjak? Quali is mij nog niet bekend. Vriendelijke groet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 oktober 2004 Delen Geplaatst: 30 oktober 2004 Quali-tv tuner dat is de naam, kan wel wat kleine dingentjes vinden kijk een op van www.even de regels lezen daar staat hij en ook update heb ze ook gebeld maar konden mij ookniets vertellen [color:"red"] [/color] Graag even de regels lezen vooral over de text commerciele linken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen